دانشنامه ترابری

صفر تا صد واردات لوازم جانبی موبایل از چین به ایران

بر اساس آمارها، هر سال مبلغی حدود 250 میلیارد تومان صرف واردات لوازم جانبی تلفن همراه به کشور می شود. امروزه تقریبا همه افراد جامعه از موبایل استفاده می کنند؛ این وسیله حتی در دست بعضی از کودکان نیز مشاهده می شود. به همین دلیل، بسیاری از تجار به تجارت تلفن همراه و لوازم جانبی آن با چین روی آورده اند. برای این کار باید با مراحل خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین و نحوه واردات آن به ایران آشنا باشید. در این مقاله از صفر تا صد خرید و واردات لوازم جانبی تلفن همراه را برای شما بازگو می کنیم. مطالعه این مطلب به تجار و بازرگانان و همه افراد علاقه مند به تجارت با کشور پهناور چین در حوزه لوازم جانبی موبایل پیشنهاد می شود.
صفر تا صد واردات لوازم جانبی موبایل از چین به ایران

راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

امروزه حجم بالایی از واردات لوازم جانبی موبایل به ایران از طریق کشور پهناور چین انجام می‌شود. چین یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان و صادرکنندگان تلفن همراه و لوازم آن در سراسر جهان است. در‌واقع اگر قصد واردات کالا از چین را دارید، وارد کردن لوازم جانبی موبایل یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان محسوب می‌شود. برای اینکار ابتدا باید بهترین کانال خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین را پیدا کنید.
خرید عمده محصولات از کشور چین به دو صورت حضوری (مستقیم) و خرید از فروشگاه‌های آنلاین امکان‌پذیر است. برای خرید کالا در حجم پایین، مراجعه حضوری روشی به‌صرفه نخواهد بود؛ اما برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و واردات آن به ایران سفر به چین روشی مناسب محسوب می‌شود. به یاد داشته باشید که بیشترین میزان تولید لوازم جانبی تلفن همراه در شهر شنژن چین است. به‌هر‌حال، اولین گام برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین، یافتن بهترین تامین‌کننده در این کشور خواهد بود.

راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

بهترین مکان و کانال خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین کجاست؟

علاوه‌بر امکان سفر به بنادر و شهرهایی مانند شنژن و خرید حضوری و مستقیم از تامین‌کنندگان، امروزه امکان خرید آنلاین موبایل و لوازم جانبی آن برای واردات نیز فراهم است. خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین و نحوه واردات آن به ایران کار پیچیده‌ای نیست؛ شما می‌توانید برای تجارت در این حوزه از سایت‌های معتبر زیر خرید کنید:

  • سایت علی بابا
  • فروشگاه چاینا ویژن
  • فروشگاه بنگ گود
  • فروشگاه تام تاپ
  • وبسایت دی اچ گیت
  • فروشگاه چاینا بای

تجار محترم می‌توانند انواع گلس، قاب گوشی، شارژر، هندزفری و سایر لوازم تلفن همراه را از این سایت‌ها خریداری کنند. سپس محصولات خریداری شده توسط خدمات حمل و نقل هوایی یا دریایی از چین به کشور وارد خواهند شد.

بهترین روش حمل و نقل برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین

یکی از مهم‌ترین مراحل واردات لوازم جانبی موبایل به ایران، انتخاب روش مناسب حمل‌و‌نقل است. حمل‌ بار از چین به ایران به روش‌های متنوعی انجام می‌شود. کلیه تجار و بازرگانان محترم می‌توانند محصولات مورد‌نظر خود را از طریق روش‌های حمل‌و‌نقل دریایی، هوایی و ترکیبی به ایران ارسال کنند.

1. حمل‌و‌نقل دریایی؛ بهترین روش برای واردات و پخش عمده لوازم جانبی موبایل از چین

این‌روزها تجار متعددی به‌دنبال یادگیری مراحل خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین و نحوه واردات آن به ایران هستند. بیشتر بازرگانان محترم به‌دلیل کاهش هزینه‌های واردات، از روش حمل‌و‌نقل دریایی استفاده می‌کنند. روش دریایی مقرون‌به‌صرفه‌ترین شیوه برای ارسال کالا در سراسر جهان شناخته می‌شود. در این روش حمل بار امکان ارسال کالا به دو صورت فول کانتینر و خرده‌بار وجود دارد. هانزا خدمات واردات لوازم جانبی موبایل و سایر تجهیزات الکترونیکی، صادرات گچ و انواع محصولات و کالاهای دیگر را به روش دریایی عرضه می‌کند.

2. حمل‌و‌نقل هوایی؛ واردات لوازم جانبی موبایل از چین در کمترین زمان

حمل هوایی بار، به‌عنوان سریع‌ترین روش ارسال محموله در دنیا شناخته می‌شود. اگر زمان انتقال کالاها برای شما اهمیت دارد، بهتر است از شیوه حمل‌و‌نقل هوایی استفاده کنید. البته این روش هزینه بالاتری نسبت روش حمل دریایی کالا خواهد داشت. برای مقاصدی که مسیر دسترسی مستقیم ندارند نیز معمولا از روش حمل بار ترکیبی استفاده می‌شود.

آشنایی با معروف‌ترین برندهای لوازم جانبی موبایل در چین

امروزه لوازمی مانند هدفون، هندزفری، گلس و قاب گوشی، شارژر، انواع کابل مانند USB و اسپیکر بلوتوثی از پر‌فروش‌ترین لوازم و تجهیزات جانبی تلفن همراه در ایران محسوب می‌شوند. اگر قصد واردات این لوازم به ایران را دارید، باید با برندهای مطرح تولید‌کننده آن‌ها در چین آشنا باشید. برندهای محبوب و معتبری مانند آنکر (Anker)، شیائومی، لنووو، بیسوس و چندین و چند کمپانی معتبر دیگر در کشور چین در حال تولید بهترین انواع لوازم جانبی موبایل هستند. این‌روزها سود واردات لوازم جانبی موبایل بسیار بالاست؛ اگر شما نیز قصد تجارت در این حوزه را دارید، روی خدمات حمل‌و‌نقل هانزا حساب ویژه‌ای باز کنید.

بهترین روش حمل و نقل برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین

واردات لوازم جانبی موبایل به ایران با خدمات حمل‌و‌نقل بین‌المللی هانزا

در این مقاله مراحل خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین و نحوه واردات آن به ایران را بررسی کردیم. همچنین، با بهترین مکان برای خرید و معتبر‌ترین برندهای تولید کننده لوازم تلفن همراه نیز آشنا شدیم. برای واردات این تجهیزات به داخل کشور باید بهترین شرکت حمل‌و‌نقل بین‌المللی را انتخاب کنید؛ شرکتی که محموله شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت به مقصد برساند. شرکت هنزا ناو دریا با نام تجاری «هانزا» سال‌های سال است که در زمینه حمل بار از چین به ایران و برعکس فعالیت می‌کند.
هانزا کلیه مجوزهای لازم را از مراجع ذی‌ربط دریافت کرده و آماده خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز خود است. با هانزا محموله شما به‌طور سالم و در اسرع‌وقت به مقصد خواهد رسید. برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۳۳۱۲۰۰۰ تماس بگیرید.