inside-banner

مقالات

کینگدائو

تاریخ انتشار: 1400/09/06

کینگدائو۱۵.۵۲ میلیون TEU بار را در سال گذشته مدیریت کرد که در مقایسه با آخرین آمار رسمی از این بندر، یعنی ۱۳.۰۲ میلیون TEU در سال ۲۰۱۳ و ۱۴.۵ میلیون TEU در سال ۲۰۱۴، با افزایش روبه رو بوده است.

بیشتر بخوانید

گوانگجو؛ همه نکاتی که باید بدانید

تاریخ انتشار: 1400/09/06

بندرها نقش مهمی در زمینه حمل و نقل بین المللی و واردات و صادرات کالا دارند. یکی از این بندر های مطرح بین المللی، گوانگجو است که به عنوان بندری جادویی در جنوب چین شناخته می شود. حرکت مداوم کشتی های کروز و مسافربری و ورود پیوسته کانتینرها و کشتی های تجاری به این آبراه، گوانگجو را به یکی از بنادر مهم چین و لنگرگاه های مهم برای کشتی های باربری و کانتینرهای حمل بار تبدیل کرده است. در این مقاله می خواهیم به بررسی پتانسیل ها و امکانات پایانه ها و ترمینال های کانتینری بندر گوانگجو بپردازیم. اگر به عنوان یک بازرگان یا خواننده کنجکاو، علاقه مند به آشنایی با امکانات و امتیازات بندر گوانگجو هستید، باید بگوییم که این مقاله برای شما نوشته شده است.

آشنایی با بندر گوانگجو و نقش آن در تجارت بین‌المللی چین
بیشتر بخوانید

بندر جبل علی؛ همه نکاتی که باید بدانید

تاریخ انتشار: 1400/09/06

بندر جبل علی به عنوان شاهراه بزرگ تجارت جهانی شناخته می شود که در امارات متحده عربی قرار دارد. در حال حاضر این بندر با بیش از 100 بندر بزرگ در نقاط مختلف جهان، ارتباط گسترده ای دارد. تجهیزات و امکانات پیشرفته و متعددی در بندر جبل علی قرار گرفته است؛ بدین ترتیب حجم صادرات نیز در این بندر روز به روز افزایش می یابد. از این رو جبل علی در حال حاضر به عنوان یکی از پربازدیدترین بنادر جهان شناخته می شود. در این مقاله کلیه نکاتی که باید در مورد این شاهراه تجارت جهانی بدانید را به شما خواهیم گفت؛ بنابراین برای آشنایی با اهمیت بندر جبل علی و امکانات آن، پیشنهاد می کنیم به مطالعه این مطلب بپردازید.

بندر جبل علی؛ همه نکاتی که باید بدانید
بیشتر بخوانید

بندر تیانجین؛ همه نکاتی که باید بدانید

تاریخ انتشار: 1400/09/06

بندر تیانجین رکورد تخلیه و بارگیری ۱۳.۰۱ میلیون TEU را در پرونده کاری خود دارد که در مقایسه با رکورد ۱۲.۳ میلیونی در سال ۲۰۱۴ و ۱۱.۵۹ میلیونی در سال ۲۰۱۳، آمار چشمگیری از خود برجای گذاشته است. بندر تیانجین، به عنوان یکی از شلوغ ترین و مهم ترین بندرهای چین، نقش پررنگی در توسعه اقتصادی این کشور ایفا می کند. به همین دلیل، اطلاع از نحوه عملکرد، فرصت ها و پتانسیل های تجاری این بندر برای کسب و کارها و تاجران بسیار مهم و ارزشمند است. ما در این مقاله نکات مهمی را که هر تاجر برای تجارت با بندر تیانجین باید بداند را شرح داده ایم. اگر به دنبال کلید موفقیت در بازارهای جهانی و کشور چین هستید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

آشنایی کامل با پتانسیل و امکانات تجاری بندر تیانجین چین
بیشتر بخوانید

بندر شانگهای؛ همه نکاتی که باید بدانید!

تاریخ انتشار: 1400/09/06

آیا می دانید بزرگ ترین بندر جهان در کدام کشور قرار دارد؟ حدس پاسخ این سوال چندان سخت نیست؛ زیرا با توجه به اینکه کشور چین یکی از قطب های بزرگ تجارت بین الملل در جهان محسوب می شود، از این رو می توان گفت بزرگ ترین بندر جهان (شانگهای) در چین واقع شده است. در بندر شانگهای انواعی از کالاها به کشورهای مختلفی از سرتاسر جهان صادر یا وارد می شوند. این بندر امکانات پیشرفته و تجهیزات متعددی دارد که حمل و نقل و مراودات بین المللی را برای بازرگانان تسهیل کرده است. ما در این مقاله کلیه نکات لازم در مورد بندر شانگهای را ذکر کرده ایم که مطالعه آن به شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد این منطقه کمک خواهد کرد.

آشنایی با امکانات تجاری و پتانسیلهای بازرگانی بندر شانگهای
بیشتر بخوانید

سنگاپور

تاریخ انتشار: 1400/09/06

بندر سنگاپور را دیگر نمی توان بزرگ ترین بندر کانتینری دنیا دانست، اما همچنان می توان آن را در زمره قوی ترین بنادر دنیا قرار داد. این بندر با ثبت با ۳۲.۶۳ میلیون TEU کانتینر در سال گذشته، در مقایسه با سال ۲۰۱۴ با ۳۱.۶۵ و سال ۲۰۱۳ با ۲۹.۹۴ میلیون TEU آمار قابل توجهی را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید